onsdag 15 augusti 2012

Dagen idag.

Hejsan allihop!! :) *jamar*
Förlåt för att jag inte uppdaterat *fniss* bloggen, har inte haft tid. Man gör mycket när man är katt! ;)

Hur mår Ni, då?

Själv mår jag superb! :D
Det är otroligt härligt väder ute, varmt och skönt, håller mig omkring på våran gård och latar mig. :)
Ska dock se till att lillmatte ställer ut en skål med vatten, det är viktigt sådana här varma dagar, då är det skönt att gå ner i källaren där det är svalt. Att lägga sig i lillmattes säng är mysigt. Det är mysigt med det svala täcket!

Hoppas ni har det bra där ute i världen!

TassKram Vilda<3

6 kommentarer:

  1. Heej Vildisen!! :DDD
    Jag vet det är jättevarmt! -.- Fast sköönt!! XD
    Ha det bäst! <3

    //Sokerkakan

    SvaraRadera
  2. Heeeej Soker!

    Ja, det är konstigt att det blir varmare när det vanligt vis brukar bli kallare! ;)

    Ha det bäst du men! :D

    TassKram Vilda

    SvaraRadera
  3. Här gjorde vi inte heller speciellt mycket när det var så där äckligt pälsvarmt :)
    Låg mest under AC´n och svalkade mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... Det är skönt att bara ta det lugnt sådana dagar! :)

      TassKram Vilda

      Radera
  4. Hejsan Vilda!*mjauaar*
    Jag är Mimi (som kommenterat din blogg ibland) hennes katt! Jag heter Lisa! :D

    Jag ÄLSKAR din blogg, men när kommer andra delen av att uppfosta?? Tycker den var jätte bra! :D

    Sedan undrar jag en sak till, en gång i Wikkis blogg skrev du (Iaf en som hette Vilda, så jag tror det) en kommentar att dens mattes katt skulle heta Wikipedia, precis som wikipedia! Det tycker jag inte är så himla snällt, för Wikipedia kanske inte vill det, eller har du frågat henne?

    Annars så älskar jag din blogg.

    NosPuss Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Lisa!

      Roligt att du tycker om "Att uppfostra". Den delen kommer så fort jag har tid och lust! :)

      Ja, det var jag som skrev det. Men min matte hade tänkt att hennes katt skulle heta det INNAN hon kom in på Wikipedias blogg.
      Varken jag eller lillmatte har frågat henne, men vi hoppas hon inte blir arg! ;)

      Tack tack, för berömet!

      TassKram Vilda<3

      Radera