lördag 25 augusti 2012

Det är däääärför....

Hej hej! :D

Förlåt för att jag 'uppdaterat' dåligt... Har inte haft tid...

Jaja...

VET NI? Jag har inte fått vara in i min lillmattes rum i typ. På jätte länge (fleeera dagar). Vet ni varför? Jo, lillmatte har skaffat sig en KATTUNGE. Jag säger det en gång till, KATTUNGE!!!! Hon sa att hon och stormatte skulle köpa en kattunge på söndag (imorn) och det ska dom OXÅ!
Det är jätte dåligt, då jag är lite sur just nu... :(

Men hoppas ni har det jätte bra, så hörs vi så fort jag kan 'uppdatera'! :D

NosPuss Vilda

PS, jag har fått lite kommentarer om att jag ska skriva 'Att uppfostra, del 2'. Ska försöka göra det så fort jag kan, men just nu, och de närmaste dagarna kan jag ej, men ska göra det så fort jag kan!

1 kommentar:

  1. Åh min matte har haft dåligt med tid att lämna kattentarer :)
    Tycker oxå det hade varit kuligt att läsa "Att uppfostra, del 2" !

    SvaraRadera